onsdag 22. august 2007

Mitt nye hår

Det er vel sånn teoretisk sett ikke nytt, håret satt jo der tidligere og, men jeg kan love dere at det føles nytt!

Siden mamma, pappa og Ann Helen kom til Oslo i dag så jeg muligheten til å få ordna litt på håret også. Jeg veit ikke om det var de x antall gangene jeg har farga det, den gangen jeg hadde dreads eller bleikinga som har gjort det, men det føltes bedre å dra fingra gjennom en hesteman enn håret mitt. I tillegg ligna jeg pinlig mye på alle bildene jeg kan fra av meg selv fra jeg var 13 år og oppover. Så siden håret føltes ubehagelig å ta på, i tillegg til at det var ganske kjedlig, var det endelig på tide å prøve noe nytt! Jeg har vel aldri gjort en så ekstrem forandring med håret. Mange vil nok kalle det litt pysete, for så ekstemt var det vel kanskje ikke. Men for meg var det det. Jeg har sverga til det lange håret så langt jeg kan huske. Kanskje det ikke har sett sånn ut, for det har jo ikke vært spesielt langt - men det vokser sakte og har en utrolig evne til bli skikkelig stygt nederst.Så derfor har jeg gleden (?) av å presentere: meg med mitt nye hår!
Før

Etter

(jeg har selvfølgelig benyttet meg av det ganske vanlig trikset å sørge før at jeg har en dårlig hårdag og ser bleik og sliten ut på før-bildet, mens etter-bildet er tatt med betydelig større megde sjel)

Ingen kommentarer: