mandag 13. april 2009

Hvordan man ikke trenger å henge opp bilder

Nå skulle jeg egentlig lage et innlegg om påska. Jeg skulle sette inn bilder av Andreas, Silva og meg på skitur. Men når jeg holder på å legge over bildene fra telefon og over til PCen dukker det bare opp en feilmeldig, slik at det meste er overført - unntatt påskebildene. Etter å ha prøvd flere ganger, og på begge PCene, innser jeg at dette greier jeg ikke og jeg blir fly forbanna! Jeg kjenner at det eneste jeg vil, er å røske ut hele PCdriten og kasten ut fra balkongen.

Men det ville jeg sikkert ha angra på etterhvert, slik at jeg nå prøver å avlede meg selv ved å gjøre noe annet. Og det jeg har tenkt å gjøre er å legge ut et helt annet bilde jeg tilfeldigvis kom over i min leiting etter påskebildene.

Bildet er fra en bolig jeg besøkte en gang i høst. Jeg tror eieren nettopp hadde deltatt på NM i furu og fått en bra plassering der, men det som imponerte meg mest var denne eierens tanker om hvordan man henger opp bilder og kalender på en kjøkkenvegg:


Jeg synes ihvertfall det veldig veldig underholdene å se på denne veggen en stund.

(Og bare for å ha det på dete tørre hvis noen skulle ta meg for bilde-på-kjøkkenvegg-mobbing, så er jeg 99,5% sikker på at eieren ikke vil komme innom bloggen min, og 95 % sikker på at det ikke vil være mer enn en person som vil gjenkjenne det. Og skulle jeg ta feil, så gjør det meg egentlig ikke så mye....)

Ingen kommentarer: