fredag 1. oktober 2010

Mer om alder...

Jeg pleier å få et lite innslag av alderspanikk hver gang jeg har bursdag, og også denne gangen har jeg kjent litt på at jeg aldri mer får være 26. Jeg prøver allikevel å tenke at jeg er ikke eldre enn jeg føler meg, og på mange måter føler jeg meg på ingen måte som en som snart er 30. Men på noen områder føler jeg at jeg like gjerne kunne ha vært 50, som i dag på min daglige tur innom Deli De Luca.
Jeg kjøper kaffen min, og etter meg kommer en mann som viser fram Iphonen sin til dama bak disken. Hun gjør et lite nikk og henter fram en boks med mr Leenudler som står bak kassa. Mannen tar med seg boksen og går - uten å betale.
Hva skjedde her?? Jeg tenker at hvis det er den typen funksjoner som er så innimari bra med Iphone, så trenger jeg absolutt ingen Iphone. Jeg ville aldri verden ha klart å finne ut av det her uansett, så enn så lenge er fortsatt mer enn fornøyd med mp3filene jeg klarte å legge inn på min Samsung for en del månder tilbake (og jeg hører at det virkelig er på tide å bytte dem ut!)

Ingen kommentarer: