onsdag 2. mars 2011

Bilder fra soverommet

Da har jeg fått tatt bildene av soverommet, dvs halve soverommet. En del hvor-i-all-verden-skal-jeg-gjøre-av-dette-ting fra skapet har enda ikke funnet sin plass, og går fortsatt som "rot" på kommoden som er blitt flyttet til like ved døra. Hyllene på den lilla veggen er heller ikke tatt ned, og jeg ser egentlig for meg at det tar litt tid for den lilla veggen er slik jeg vil ha den. Men i den andre enden av rommet er det slik det skal være!

Først noen gamle bilder. Senga står ved vinduet (med en linselus-Silva), men skap, kommode og hyller er ved den lilla veggen ved døra.



(å plassere bildene fint i blogspot er noe jeg ikke har lært enda...)
Nå er skapene som lagt lagt ned og innimari vanskelig å få noe som helst både inn og ut av:


På avtand ser det slik ut, og til tross at det er litt upraktisk synes jeg det ikke ser så gæærnt ut.


Silva har også fått seg en ny plass (og enda en ny seng, fordi Erik spiste hull i den jeg kjøpte i høst). Hun synes det er litt vanskelig å komme seg opp i senga vår nå, fordi hennes seng, som hun tar avsats fra, ligger nå rett under der hvor hodet til Andreas er. Hun mener at hun ikke klarer å hoppe rett fra gulvet og opp ved fotenden, så lurer på om vi må skaffe en liten trapp eller noe til henne. For her i huset fungerer det ikke slik at da får heller Silva være på gulvet - jeg har nemlig stått opp i to netter på rad nå for å løfte henne oppi når jeg har våknet av at hun går frem og tilbake rundt senga.


Så familien er med andre ord ikke helt tilvendt med nytt soverom enda, men det skal nok gå seg til!

1 kommentar:

Marianne sa...

Det er håpløst å få bilder fint inn i blogspot. Jeg har funnet ut at bildene må lastes opp først og så kan man begynne å skrive der det passer seg. Jeg syns det er enklest:)

Veldig søt hund forøvrig :)