søndag 22. april 2012

Effektiv helg

Denne helga har vært så effektivt brukt at det er verdt å skrive om det. Egentlig er det nok ingenting av det noe spesielt interessant å lese om, men jeg er bare rett og slett fornøyd med egen innsats.

Mest av alt er jeg fornøyd med sluttspurten av en gruppeoppgave på skolen. Det tok laang tid å komme skikkelig i gang, og desto mer å gjøre på slutten. Slutten har vært denne helga, og jeg kan endelig si at den er levert! Det føles ut som jeg er 10 kg lettere nå enn på fredag.

Til tross for at helga var satt av til skole, har jeg klart å være ganske sosial også. Jeg har både hatt besøk og vært på besøk - noe som er mye hyggeligere enn å skrive oppgave.

Vi har fått gjort unna en handlerunde og kjøpt inn både det ene og andre av sånne kjedelige ting.

Jeg har vaska tre maskiner med klær.

Det har vært en Plantasjentur for å få enda mer orden på balkongen. Det morsomme har ikke starta enda, men nå er den store blomsterkassa full av jord, en liten thuja og massevis av stemor. Det begynner å se ut til at det kan bli sommer på balkongen i år og!

Siden jeg var i plantehumør, har jeg også sådd sukkererter. I fjor gikk jo det rimelig dårlig, så vi prøver igjen! Denne gangen skal vi ikke gå på "gjødsel-smellen"

Og helt på tampen er jammen med selvangivelsen levert og - med endringer altså.

Så en litt over gjennsomsnittet effektiv helg fra min side ihvertfall!

Ingen kommentarer: