søndag 3. juni 2012

Mot slutten....


Jeg har egentlig ganske lenge tenkt på om jeg skal fortsette å ha denne bloggen. Jeg synes det er morsomt å skrive, og bloggen er også et fint sted å legge ut bilder, så sånn sett er det fint å ha den. Grunnen til at jeg allikvel har vurdert å avslutte den er egentlig navnet og adressa. Jeg er jo ikke akkurat anonym her inne. Jeg har forsåvidt aldri lagt ut innlegg som ikke hvem som helst kan lese, men kjenner at jeg ikke er lenger er helt komfortabel med at dette er det første som kommer fram om man søker på navnet mitt. Jeg har ikke tenkt å slette den, så sånn vil den fortsatt komme opp, men jeg ønsker ikke lenger at det verken skal være oppdaterte innlegg, eller at bloggen skal virke intersant å lese overhodet. Jeg kommer derfor til å gradvis avslutte denne bloggen utover sommer ved å bare legge ut bilder med minimalt med tekst.

Siden jeg egentlig ikke føler meg helt ferdig med bloggverden, skal dere ikke se bortifra at det etterhvert vil dukke opp en ny, men den vil naturlig nok ikke bli linket herfra...

Som sagt, bloggen er ikke avsluttet enda, men det vil bli lite tekst framover.

2 kommentarer:

Mirakel sa...

Ah.. jeg er glad du ikke vil slutte helt! Når du finner noe nytt, så kan du jo legge igjen en kommentar hos meg, så finner jeg deg. ;)

Også må du gjerne begynne et annet sted enn på blogger (wordpress er flott!), for her er det så tungvint å legge igjen kommentarer. :p

Klem

ida k sa...

Å nei! Jeg liker jo så godt å lese bloggen din! Synes virkelig du må fortsette på en eller annen måte!!
-Ida