tirsdag 12. juni 2012

Tivolilampe i søpla!

Noen begivenheter er så store at de både må på Facebook og bloggen med en gang. Til og med på en blogg som i utgangspunktet ikke skal inneholde noe særlig tekst om dagen.

I dag har den årlige kaste-dagen i boretteslaget funnet sted, og som vanlig er jeg mer opptatt av hva andre har kastet framfor hva jeg selv burde ha kasta. Og i dag lønte deg seg, for å si det sånn!

For se bare her!!


Ei tivolilampe fra 60 eller 70 tallet ligger helt strøken og skinner oppi den ene søppelhaugen. Jeg tror hjerte mitt gjorde et ekstra hopp og jeg beinfløy oppover bakken for å få tak i lampa først. Det sto forøverig ingen andre og konkurerte med meg, men i sånne situasjoner skal man aldri være sikker nok! Med hjertebank i flere minutter etterpå og en enorm lykkerus i et par timer nå, er det bare si at denne strøkne, fantastiske lampa virker perfekt og den er min!

Ahh...de naboene, de naboene!!

2 kommentarer:

Kari sa...

MISUNNELIG!!!! Eg har kjøpt ein ganske like lampe, litt sånn retro designlampe. Men denne originalen e jo bare LEKKER!! Eg trur eg må komma t borettslaget ditt neste gong dokke har sånn kontainerdag. Knabba meg ein koffert! ;)

sydney pest inspection sa...

Hello! eedeeeb interesting eedeeeb site! I’m really like it! Very, very eedeeeb good!

----------------------
termite treatment sydney | rodent control sydney | cockroach control sydney