onsdag 7. mai 2008

Meme

Jeg synes jo sånne ting er veldig artig da, så andre må gjerne gjøre det samme da jeg liker å lese dem og..

1. Hva var den første tanken som slo deg da du så deg selv i speilet i morges?
”Heldigvis ser håret bra ut i hestehale i dag, så da bruker jeg ikke lang tid på å ordne det”

2. Når er neste gang du kommer til å ha sex?
Siden jeg har nære familiemedlemmer som leser bloggen, synes jeg det mest passende er å svare ”ingen kommentar”

3. Skriv et ord som rimer på FUCK?
Luck?!?

4. Favorittplanet?
Jeg har ikke så veldig stort forhold til andre planeter enn jorda, så da må det vel bli den.

5. Hvem er den fjerde personen på tapt anrop-listen din?
81551858. Det er visst ProVoice når jeg sjekker etter. Og jeg gir blaffen i hva de ville selge meg.

6. Hva har du som ringelyd?
En av de som ligger inne på telefon opprinnelig - jeg bruker i hvert fall ikke 30 kr mnd på å få ”lydlyse ringetoner som bare barn hører!!”

7. Hva har du på deg?
Snoopynattkjolen min *kremt*

8. Setter du deg selv i bås?
Til tider - jeg kan i hvert fall ha en stygg tendens til å sette andre i bås.

9. Hvilket merke er det på skoene dine?
Vel..jeg har kanskje mer enn et par, men de fleste er vel kjøpt på ”din sko”

10. Hva er best - lyse eller mørke rom?
Lyse

11. Hva synes du om den personen du rappet denne meme-tingen fra?
Tok den fra Mirakel. Min veldig gode venninne fra folkehøyskolen som jeg heldigvis fortsatt møter innimellom. Ei utrolig bra jente som man alltid har en fin tid sammen med!

12. Hvis du er alene i et rom med to senger, hvilken velger du å sove i?
Den med best pute - god pute er viktig!

13. Hva gjorde du rundt midnatt i går?
Sov veldig godt

14. Hva står det i den siste sms-en i innboksen din?
"Hei! Vil bare si at j ikke har glemt deg..e bare fortsatt like mye å gjøre.. Håper du hadde det fint i Moelv!” Det var egentlig den nest-siste, men siden den var så fin så ville jeg heller ta med den

15. Hvem er den siste personen du så i dag?
Andreas sitter i sofaen, så jeg ser han nå.

16. Hvilke(t) ord bruker du igjen og igjen?
Uff..det er nok dessverre ”liksom”. Også sier jeg veldig mye ”ja” når andre snakker.

17. Hvem er den siste som fortalte at han/hun elsker deg og når skjedde det?
Her er også svaret også Andreas selvfølgelig. Var det i går tro? Eller kanskje to dager siden.

18. Hva er den siste hårete tingen du tok på?
Det spørsmålet passa godt da jeg nettopp tok på mine hårete legger.

19. Hvilke rusmidler har du inntatt i løpet av de siste tre ukene?
Det ble et glass vin for et par uker sida, så det er nok på tide med en fest igjen! Så jeg er åpen for vorspiel!

20. Hvor mange ufremkallede filmruller har du liggende?
Min siste filmrull er vel fremkalla for lenge sida, men av bildene på pc-en er jeg også ganske oppdatert. Jeg tror faktisk nesten ikke at jeg har tatt noen bilder siden siste fremkalling.

21. Din favorittalder i livet så langt?
Jeg har det veldig bra nå jeg, så 23-24.

22. Hvem er din verste fiende?
Jeg veit ikke om jeg har noen fiende, men det var ei skikkelig drittdame innom på boligkontoret den nest siste uka mi. Hu var en grusom person som jeg håper får det litt kjipt her i livet..i hvert fall en liten stund framover.

23. Hva har du som skjermbilde på din personlige computer?
Også her tyr vi til det som ligger inne i utgangspunktet. Så vi har den derre med en grønn åker med blå himmel bak. Vi burde sikkert ha bytta den ut…

24. Hva er det siste du sa til noen i dag?
Jeg forslo nettopp til Andreas at vi kunne drikke te. Så fort jeg er ferdig med denne er det tea-time.

25. Velg mellom en million kroner og evnen til å fly.
Mulig det egentlig ville vært best å valgt å fly, men jeg har mye oftere tenkt at jeg vil ha en million. Så jeg tar den jeg. Veit ikke om jeg hadde flydd så mye uansett. Rart om man skulle blitt mindre sliten av det enn å jogge…

26. Liker du noen?
Selvfølgelig liker jeg noen! Liker mange!

27. Siste sangen du hørte på?
Tror det er Bertine Zetlitz som står på i bakgrunn her nå

28. Hvis den siste ukjente personen du snakket til plutselig ble fly forbannet på deg, hva ville du gjøre?
Da pleier jeg å bli helt satt ut - si veldig lite, og finne på alle gode ting jeg burde ha sagt etterpå.

29. Hvem kunne du tenke deg å dra til så det sang, midt i ansiktet?
Hu som var innom boligkontoret

30. Hva befinner seg nærmest din venstre fot akkurat nå?
Oppå den andre barkrakken, slik at jeg sitter litt bedre.

Ingen kommentarer: