torsdag 9. oktober 2008

Kjedelig blogg

Da var det på tide å få inn igjen et innlegg her da... Det går visst lenger og lenger tid mellom hver gang, og det er går enda lenger tid mellom hver gang jeg finner på noe som faktisk kan være litt gøy å skrive om. Jeg må nok bare innse at bloggen min bare daler nedover på skalaen over hvor intresant (ja, jeg skreiv helt sikkert dette ordet feil, men jeg har godtatt at jeg aldri vil lære meg å skrive det riktig) den er å lese. Jeg har vært innom tanken å bare avslutte hele greia, men jeg er nok ikke klar for å gi helt opp enda. I mellomtiden vil jeg bare erklære bloggen min som direkte kjedelig, og passer egentlig best for de som bare er innom for å se hva jeg holder på med om dagen.

Og da kan jeg jo like gjerne svare på det med det samme: jeg flytter. Eller vi flytter, da hørtes det mindre dramatisk ut. Den kommende helga skal rett og slett brukes til å komme helt ut av leiligheten vår på Majorstua og inn på Ryen. Gleden med flyttehelga, er at den er blitt en dag lenger enn en vanlig helg, da jeg endelig huska på at jeg har jo en "flyttedag". Så da blir det nok noen bilder av vår nye leilighet her inne etterhvert tgenker jeg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! Er jo ikke å forvente at du skal skrive noe spennende og interessant (slik skrives det) hele tiden, men det er jo hyggelig å høre hva du holder på med likevel. Nå skal ikke jeg si så mye, siden min blogg ikker oppdatert på cirka ett halvt år.

Gleder meg til å se hvordan dere får det i leiligheten deres.

Lykke til videre med flytting og møblering av leiligheten.

Klem