søndag 28. september 2008

Partykaninen

Siden jeg ikke har feiret bursdagen min no særlig de siste 10 åra, var det på tide å gjøre et unntak i år. Er jo ikke hvert år man fyller 25! Så i går var stua full her igjen for siste gang. Det var også første fest med Silva tilstedet, så jeg var egentlig ganske beskymra for hvordan det ville gå - både før og underveis. Jeg tror hun klarte seg forholdsvis bra - men den som overraska meg var Ida!

Ida har ikke hatt det så lett etter at vi fikk Silva - fra å være lille kosekaninen som alltid var i sofaen, har hun tilbrakt det meste av dagen i burdet sitt. Hun har hoppa ut noen ytterst få ganger bare for å gå på do. Men i går så vi en ny side av Ida - hun rett og slett elsker fest! Ida kom med glede på stua mange ganger, og stortrivdes med å henge med alle folka. Jeg har ikke sett Ida i så godt humør siden før Silvas tid.
Etter en heftig natt ser min kanin nå slik ut:


Hun tester for tiden ut hvordan det er å være korthåra. Jeg må vel kanskje legge til at det overhode ikke var noe barbering inne i bilde her; Ida var tydeligvis langt inne i røyteperioden sin, uten at vi hadde merka det. Så her var det bare å sette i gang å nappe hår!

1 kommentar:

Støvkorn sa...

Dakkar Ida :) Dere får bare ha flere på besøk da!