mandag 22. september 2008

Mer tur i skog og mark

Jeg begynner for alvor å like å gå tur i skog og mark - jeg har ikke vært innom en Hennes & Mauritz på det jeg veit, men traver derimot i sportsbutikker for å finne varme, praktiske klær som er gode å bruke ute. Og friluftsmenneske som jeg har blitt, blir det brukt også. Forskjellen fra SATStreningen og nå, er at dette er det jeg på fagspråket kaller indre motivasjon. Jeg vil faktisk ut i skogen, også kjøper jeg klærene fordi jeg trenger dem. På SATS kjøpte jeg teningstøy for å håpe at jeg ble mer motivert for å trene. Silvaen min fungerer så utolig mye bedre enn enhver treningsveileder (jeg har bare hatt det en gang, men de andre kan da umulig være så mye bedre...)

På søndag var vi på en skikkelig høsttur i Østmarka:





Ingen kommentarer: