torsdag 19. februar 2009

Takk til mamma og pappa

Det begynner å bli noen år siden jeg flytta hjemmefra for første gang og etterhvert føler jeg at jeg klarer meg relativt bra uten mamma og pappa...ihvertfall det å ikke ha dem i umiddelbar nærhet. Men i dag fikk jeg være lille Hilde som fikk masse god hjelp av foreldrene sine.

Siden vi reiser til London i morgen skal både Ida og Silva være på ferie i Moelv. Fordi det var veldig kostbart å ta tog både opp og ned bare for å levere dem (hadde blitt 600 kr pr person - noe som er hårreisende dyrt, men det er en annen historie), skulle pappa være så grei at han møtte oss på Gardermoen i mårra. Av praktiske årsaker for oss alle kom pappa i dag istedet og tok dermed turen helt ned til Oslofor å hente dyrene våre.
Når han først var her tok han like godt med seg det svære rensemaskina og rensa hele sofaen! Og det trengtes for å si det sånn! Ingen som har sittet i den vil vite hva som faktisk kom ut...
Mamma var jo også med for å hente mine kjære små, og kjedet seg tydeligvis litt mens pappa rensa sofa. Så da satte hun like gjerne i gang med å henge opp mine nyvaska klær og vaska badet i samme slengen. Og da hun skulle tørke opp det som hadde blitt litt vått på gulvet etter rensinga, vaske hun også stuegulvet vårt og.

Så tusen takk, kjære mamma og pappa!

Ingen kommentarer: