fredag 26. februar 2010

Swingkurs - here we come!

I et av fjorårests bryllup Andreas og jeg var i, viste det seg at vi er helt elendige på å danse sammen. Vi var selvfølgelig sterk uenige i hvem sin skyld det var, men vi endte opp med å bli eninge om at det spilte vel ingen rolle - poenget var at ikke funka no særlig. Løsninga kunne være å komme oss av gårde til et kurs, men det har nå blitt utsatt et halvt års tid. I det siste har jeg begynt å ymte frampå at vi må se å komme oss av gårde, men jeg har begynt å ane en dalende interesse fra Andreas sin side. Når "jeg veit ikke om jeg har penger til det" blir en unnskylding for et helgekurs til 280 kr, så er jeg ikke overbevist om at det egentlig er pengene det står på...

Men nå har vi allikevel meldt oss på til en helgekurs i swing om en uke! Og jeg må bare få si at jeg er så veldig stolt av at Andreas blir med meg på det. Han ønsker ikke selv å ta noe ære som "en veldig bra kjæreste", fordi han strengt talt ikke vil det selv - men Andreas: Det er du!!

1 kommentar:

Ida sa...

Å så heldig du er som har fått han med på det! Jeg har null sjans til å få med Helge på no slikt! Kos dere og lykke til :)