onsdag 3. mars 2010

Dårlig dag

Jeg føler meg lite bra innvendig i dag. Jeg har spist en altfor stor kebab til middag fordi jeg ikke orka å lage mat selv. Den ble inntatt på sofaen for 4 timer, og her har jeg sittet siden da. Eneste unntak er når jeg har gått opp for å hente nesespray, halspastiller eller papir for å tørke snørr(der fikk jeg nevt det enda en gang i dag at jeg er faktisk litt syk! Jeg klager sikkert verre enn en mann, men innimellom så må det være min tur og.)
Jeg har sett alfor mye på TV og jeg mente tydeligvis at ha sett mer, for jeg fant ut i sta at digitalboksen ville ikke godta at jeg skulle ta opp to programmer og se det tredje. Det er sikkert fordi jeg seinest i helga uttalte at "det hadde holdt for meg å hatt en TV under senga jeg kunne ha tatt fram når det var noe jeg absolutt ville se". Men det var jo før jeg visste om alle programmene som begynte denne uka!
Jeg har prøvd å veie opp for all den dårlige samvittigheten ved å lese alt jeg kan i reklamepausene, men boka jeg leser nå er svensk og jeg skjønner kanskje 15% av det som står det. Gleder meg veldig til å oppsummere det viktigeste og levere som et arbeidskrav om ikke så lenge....

Vel...det var min dag i dag.....

Ingen kommentarer: