søndag 7. mars 2010

La det swinge!

Da har Andreas og jeg hatt en swingende bra helg! Vi stiller vel ikke akkurat til noe NM med det første, men vi er ihvertfall mye bedre nå enn før vi starta på helgekurset. Nå er vi ganske enige om hvordan swing er, og vi har et utgangspunkt for å få til noe bedre seinere.
Jeg visste det vel kanskje fra før, men et sånn kurs er faktisk helt nødvendig for at jeg skal klare noe som helst når det gjelder dans. Jeg har brukt tre av fire timer på å lære meg å telle til 4 i riktig takt, så jeg tror faktisk det er vanskelig for folk flest å forestille seg hvor dårlig jeg faktisk er. Jeg tror jeg kunne ha vært god underholdning i et danse-reality-program, men jeg får holde meg til Andreas en stund til. Til tross for at instuktøren vår hele tiden mente at vi skulle bytte partner hele tida (noe jeg og Andreas bare droppa etterhvert), så vil jeg anbefale alle jenter som klarer å få med kjæresten/mannen på noe slik å gjøre det!

Ingen kommentarer: