mandag 8. mars 2010

En god start på uka

Jeg kom på jobb litt seinere enn vanlig i dag, så alle barna var på plass da jeg kom. For å forsikre meg at jeg ikke skulle forstyrre noen samlingstund ble jeg stående i et par sekunder i døra for å se hva de holdt på med. Plutselig får ei jente øye på meg. Hun smile og utbryter høyt: "Nå kommer Hilde!!" Nesten samtlige av barna som er tilstede snur seg mot meg og smiler. Noen kommer løpende bort, andre ser på meg og begynner å lage en liten danseoppvisning. Flere av barna sier navnet mitt og smiler. Det er da jeg veit at jeg har kommet til riktig jobb!

3 kommentarer:

Monica B sa...

Høres veldig veldig bra ut. :) En god følelse.

Hilde sa...

I dag fikk jeg en tromme slengt midt i ansiktet, så det varierer tydeligvis fra dag til dag...hehe :p

Monica B sa...

Auda. Kan ikke være like populær hver dag. :P