søndag 14. februar 2010

Valentines Day

Dette var søndagen med både morsdag, fastelaven og valentinesday på en og samme dag. Morsdagen for min mamma ble "feira" med fastelavensboller på fredag siden det var da jeg var i Moelv. Mine dyr bryr seg tydeligvis svært lite om at det er morsdag, så for min del har jeg ikke merka så mye til den dagen i dag. Jeg har derimot lagd noen boller som Liv Anita fikk da hun var på besøk her i sta, men det som beskymrer meg litt i dag er valentinesday.

Det at det var valentinesday er vel noe Andreas og jeg har tenkt svært lite på, men da vi var på butikken i går kjøpte vi en liten bukett sammen som både var til oss og fra oss. Jeg kjenner at jeg håper virkelig det ikke er noe symbolsk rundt denne buketten, for hvis du ser på bildet kan du se hvordan den ser ut i dag. Den så ut til å gi opp etter bare noen få timer i stua vår, selv om jeg ga den vann med en gang jeg kom inn igjen. Jeg krysser alle fingre og tær for at grunnen til sammenbruddet skylder at den ble litt kald på vei ut av bilen og inn i går, og ikke fordi den mener at Andreas og jeg ikke bør være sammen....

Ingen kommentarer: