fredag 30. april 2010

Bryte-isen-innlegg

Ut fra bloggen min å dømme kan det kanskje virke som tida har stoppa litt opp for meg (det var jo også et dødsfall til i Andreas sin familie bare tre dager etter Jan Fredrik), men det er heldigvis ikke tilfelle. Det var bare ikke vært noen innlegg som har passa seg som etterfølger av de siste jeg har lagt ut.

Så derfor er dette et bryte-isen-innlegg, slik at etter dette blir det greit å snakke om smått og ingenting igjen. Det er jo også en tapet på veggen bak pcen min, så da bør det vel den spennende andre delen av tapet-serien dukke opp snart også.

Men når jeg først er i gang å snakke om mindre viktige ting:
Jeg tok bussen hjem fra jobb i dag, og på holdeplassen etter meg gikk det på en veldig tjukk mann. Da snakker vi en veldig, kraftig fedme-tjukk mann. Han fikk sitteplass, men bare holdeplassen etter var bussen stappfull og vel så det. Jeg begynte å tenke på om dersom han hadde gått på seinere, slik at han måtte stå, burde jeg ha reist meg opp for å gi plassen min til han da?!?

Ingen kommentarer: