tirsdag 26. oktober 2010

Fugleliv og Eva Solo

Til bursdagen min for over et år siden fikk jeg en fuglemater fra Eva Solo, og for en stund siden skreiv jeg et innlegg hvor jeg var skuffet over at alle fuglene mine mente at dette var såpass dårlig design at de ikke ville bruke den. Ganske nøyaktig et år etter at jeg skreiv det innlegget har fuglene mine endelig skjønt at fuglemateren faktisk funker! (Det skal sies at det var noen kråker inni den i sommer, som førte til at jeg måtte kutte ut mat til alle fuglene for å bli kvitt store, trampende kråker på balkongen min)Men nå kan jeg glede meg over masse små fugler som setter seg inni glasskula og spiser maten sin.

( Det ser kanskje ut som bildet lyver siden det ser manipulert ut, men jeg har bare hatt det litt gøy med fargene i photoshop. Fuglen sitter inni der, og den er på min balkong!)

Ingen kommentarer: