søndag 2. januar 2011

Nyttårsløfte

Nå som det er nytt år, er det jo på sett og vis en ny start og. Og en ny start i januar innebærer noen nyttårsløfter. Jeg pleier ikke å tenke så hardt igjennom hva som skal være mine løfter - jeg tenker for det meste at man når som helst i året kan gi seg sånne løfter når det skulle passe. Men et løfte har jeg - og jeg har vel vært inne på det før. Ingen godteri og brus på hverdager (så fremt det ikke er noe spesielt - og jeg stoler på dømmekraften min når det gjelder hva som er spesielt) og å spise forholdsvis sunt. Det gikk bra i flere måneder i fjor, så det bør gå bra nå og. Det blir jo et litt forsinka løfte, siden det har vært helg helt fram til i dag, men i mårra er det altså i gang igjen.

Da jeg tok en titt opp godteriskuffen til dyra våre i dag, tviler jeg på at de er med på samme plan. Det ligger minimalt med sjokolade og potetgull rundt her nå, men jeg kan ikke si det samme om dyras godteri. Her er deres egen skuff (merk at dette ikke er mat - det står et anna sted):

Med unntak av en peanøttpose som har funnet veien hit + at meiseboller egentlig går under mat, ser det ut til at Silva og Erik kan fortsette å kose seg utover 2011 også.

1 kommentar:

Cavbla sa...

Hehe, var ikke lite heller det :)
Har en skuff til hundegodt her i huset også, men ikke halvparten så full som din =)