lørdag 2. april 2011

Farmen-Ståle

Jeg pleier ikke skrive så mye om hva jeg ser på TV og ikke her inne, men i dag er det på sin plass å gjøre det. Jeg er ivrig tilhenger av "Farmen", og var en av de som ikke kunne fatte at TV2 valgte å sende en fotballkamp istedet for serien forrige lørdag. Jeg tror også mitt engasjement rundt serien i kveld fint kunne sammenlignes med sportsfolkas engasjement når Norge vinner diverse sportsgreier; for i dag gikk Ståle ut!! Det redda resten av min lørdagskveld og jeg kommer nok til å være glad for det i hele neste uke også. Mange kaller det god TV underhodning, men jeg ønsker ikke se usympatsike, selvsentrerte, egoistiske og selvgode mennesker vinne Farmen! Noen mennesker har bare godt av litt jantelov!! Men i kveld kan jeg bare være glad - lenge leve sympatien!

Ingen kommentarer: