søndag 31. juli 2011

Besseggen

Det begynner å nærme seg leggetid, og i dette tilfellet betyr det at årets sommerfeie er over. I morgen er det jobb, og hverdagen er tilbake. Føles egentlig litt rart - i tre uker har det virka som jeg verken har en jobb eller bor i Oslo. Men det må vel bety at jeg har klart ferieoppgaven min ganske bra - jeg har kobla ut, og i morgen skal jeg koble på igjen.

Sommerferiens siste helg er blitt brukt i Jotunheimen. Sammen med fem andre har Andreas, Silva og jeg vært på Bessheim, og i går gikk fem av oss + Silva over Besseggen. Andreas, Silva og jeg gikk denne turen for to år siden og, men den fantastiske utsikten og varierte terrenget gjorde at vi tok turen igjen - men denne gangen var vi altså en større gjeng som gikk.

Det er jo egentlig helt avgjørenede at været er rimelig greit for å få noe særlig ut av turen, og værgudene svikta oss overhodet ikke. De prøvde å lure oss med å la regnet komme nesten helt inntil hvor vi gikk, men hver gang forsvant det og vi hadde strålende sol nesten hele veien. En knallfin tur med andre ord!!
















Ingen kommentarer: