torsdag 28. juli 2011

Ferie i Nord-Italia

Natt til mandag kom Andreas og jeg hjem etter over en uke i Italia. Etter at ferien fikk en kraftig demper etter forrige fredag grusomme hendelser, har jeg også vært litt usikker på hva jeg skulle skrive her inne. Jeg finner ingen gode ord som ikke er blitt sagt, og jeg har egentlig bare følt for å la bloggen ligget stille. Hverdagen begynner å komme tilbake, og jeg velger å legge inn et hverdagslig innlegg om årets sommerferie.

For i ei uke hadde Andreas og jeg en flott uke i Nord-Italia sammen med svigerfamilien min. Vi startet ferien med en natt i Bergamo, før vi hadde en uke i Peschiera ved Gardasjøen. Vi hadde i tillegg en natt i Venezia, og jeg vil virkelig anbefale hele område. Her er en del bilder fra turen:



Bergamo


Bergamo


Bergamo


Peschiera



Peschiera


Peschiera


God is


Gondoler i Venezia


Masker i Venezia


Markusplassen i Venezia



Båt-buss-tur på Canal Grande


Venezia


Båttur på Gardasjøen


Sirmione ved Gardasjøen


Lunsj i Garda


Sprizz Aperol


Takker hele reisefølge for en flott uke - og en spesiell takk til Siri og Gjermund!

Ingen kommentarer: