lørdag 27. august 2011

Oppslagstavle

Nok en helg blir brukt hjemme på Ryen fordi jeg skal lese. Og nok en gnag har jeg lest minimalt fordi det hele tiden er så mye annet viktig jeg må gjøre. I dag måtte jeg lage en oppslagstavle.

Jeg har lenge tenkt at jeg burde ha en slik tavle, men jeg har ikke skjønt hvor den skulle være. På containerdagendagen vår fant jeg en liten oppslagstavle i kork, og jeg tok den med - sånn i tilfelle...

Og det var lurt, for i dag skjønte jeg hvor tavle skulle være. Den har fått bordplass på kjøkkenbenken. Korken er blitt tildekt av det samme stoffet som ble brukt på puffen, men det er tatt et annet utsnitt. Syns den sorte rosa passet fint sammen med svarte, grå og hvite fliser. Denne gangen har jeg holdt meg unna malekosten, og latt ramma få være slik den var. Begynner man å bli litt lei hvitt om dagen tro?



Rett etter photoshooten fikk tavla sitt første bilde på plass, og det viste seg at vi faktisk hadde noen fine arva (!) knappenåler som passa til. Små søtinger med hvite, sorte og mintgrønne hoder:)




Ingen kommentarer: