søndag 2. september 2007

Internettshopping

For en tid tilbake skreiv Hjerdame om fem ting som var bra den dagen . En av tingene var at hun hadde fått et par ballerinacrocks i posten. Hva er vel bedre enn ballerinacrocks? Skikkelig gode sko som i tillegg er nogenlunde pene! Jeg måtte jo bare ha sånne sko! Jeg spurte hvor han hadde fått tak i de, og hun ga meg en nettadresse. Det var da verden min sank litt sammen....den var en utenlandsk nettadresse! Minnene strømmet tilbake til forrige gang jeg skulle bestille fra en utenlandsk firma. Jeg skulle nemlig endelig kjøpe en bra shampoo, og hadde hørt at http://www.lookfantastic.com/, var en billig og bra side. Jeg lagde besillingen og skulle betale. Det kom visstnok opp en bedskjed om at det var en knapp jeg ikke skulle trykke på flere ganger, men siden det ikke skjedde no, trykka jeg flere ganger. Og da jeg sjekka kontoen min noen dager etterpå var beløpet trekt like mange ganger som jeg hadde trykka på den knappen. Lettere panisk skreiv jeg en mail på rimlig knotete engelsk og måtte prøve å forklare dem hva som hadde skjedd og jeg ville ha pengene mine tilbake. Historien endte godt - pengene var bare midlertidg trekt og jeg fikk alt tilbake, men da uten noen shampoo. Det ble med skrekken og jeg skulle aldri bestille noe som helst fra en utenlandsk side!Men så fikk jeg altså veldig lyst på disse skoene. Etter å veid fram og tilbake, valgte jeg å ta sjansen. Og tro det eller ei - i går - ca to uker etter at jeg bestilte lå det en lapp i postkassa at jeg kunne hente en pakke på posten. Og der var mine nye ballerinacrocks! Sorte og fine - og til og med riktig størrelse:)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Hæh, ja dem var jo faktisk ganske fine! :)

Anonym sa...

Så bra!!! Ble det til at du kjøpte 8 eller? :) De er jo kjempefine.. :)

Hilde sa...

Ja, jeg kjøpte 8, og de passa:) Så jeg er veldig fornøyd!