torsdag 18. juni 2009

Kjentsfolk?

Som vanlig tok jeg t banen på vei til jobb i dag. Jeg satte meg ned og så et raskt blikk opp på damen som satt rett foran meg. Jeg kjente henne igjen meg en gang - jeg så henne seinest i går. For vi jobber sammen - ihvertfall nesten. Vi jobber ihvertfall i studentsamskipnaden begge to.

I avdelinga jeg jobba før, snakka jeg med henne på telefonen mange ganger daglig. Derfor var det veldig artig første gang jeg møtte henne på ordetlig. Jeg hadde selvfølgelig sette henne for meg mange ganger, men slik var det altså hun så ut. Jeg husker henne kjempegodt. Men hun husker ikke meg. Jeg tror hun rett og slett ikke synes det er noe kjent med meg en gang. Jeg har sett henne mange manger både i jobbsammenheng og på bane og trikk, men jeg tror det ikke kunne falle henne å hilse. I går var jeg en tur i administrasjonen hvor hun jobber og jeg møtte på henne i gangen. Heller ikke da sa hun "hei" eller så på meg som om det var noe kjent.

Så i dag - på bana - så jeg veldig godt at hun så på meg et par ganger, men jeg tror det eneste hun tenkte var "hva i all verden er det hun glor hun?" Jeg sa jo selvfølge ikke "hei" jeg heller. Så jeg får vel bare fortsette å late som jeg ikke aner hvem hun er....

Ingen kommentarer: