mandag 10. januar 2011

Skohylle

Ut fra innlegget nedenfor kan dere se at jeg hadde et godt utgangspunkt for en bra dag i dag. Det har en skjedd en bitteliten ting til, som har gjort at jeg føler at denne dagen har vært god. Jeg har nemlig fått tak i skoklyper til å henge opp støvlettene mine! Så nå har vi en ny, bitteliten skohylle i gangen som er beregna som sko som må henge:

Klypene er kjøpt på Hegdehaugsveien Jernvarehandel om noen skulle begynne å leite livet av seg for å finne slike. Hylla er laget av en hvitmalt planke hvor det er skrudd i en sånn greie (litt mangel på godt ord her) man kan henge opp kjøkkenredskap på veggen (25 kr eller noe på IKEA)

2 kommentarer:

Ida sa...

Oi! Det var fantastisk smart! Sånn skal jeg lage når jeg får en større gang :)

Anonym sa...

Kjøpte mine klyper på www.netthandel1.no Der har de bedre utvalg og passer perfekt for mine støvletter..