lørdag 20. august 2011

Bilder på soverommet

Jeg klarte å legge fra meg den veldig klare idèen om hvordan veggen på soverommet skulle se ut, og endte opp med at den ikke ble så ulikt slik jeg hadde tenkt allikevel. Sorte rammer ble bytta ut med hvite, en god del rammer fikk ikke være med allikvel, noen bilder bytta ramme, mens andre bilder utgikk. Itillegg har jeg flytta på hyllene - de sto midt på veggen etter at jeg hadde skap på samme vegg tidligere, men nå har de kommet seg inntil veggen. Nattlampene er blitt redusert fra to til en, og den har blitt flytta opp til veggen istedet for å være skrudd fast i senga. Bildene på veggen er som sagt forskjellige bilder av reiser/turer Andreas og jeg har vært på sammen. Kvaliteten på bildene av selve soveromsveggen er ikke veldig bra, men slik ser ihvertfall den siste veggen vår ut:



Resten av soverommet ser du her her

Jeg ble ihvertfall forholdvis fornøyd. Mye mer fornøyd enn jeg var her om dagen ihvertfall.


Ingen kommentarer: