torsdag 19. juni 2008

Litt interessant lesing for dere:

Som Mirakel, fyller jeg gjerne opp bloggen min med pjatt.

1. For ti år siden gjorde jeg: Hadde nettopp blitt konfirmert og brukte pengene mine på en Grundig TV, en hvit T-skjorte, en lyseblå singelet med 5 små hjerter fra Only, et kort lyseblått omslagsskjørt, og buksa over alle busker: en lyseblå tightslingnede sak med sleng fra Marwin. Dette var nok i tiden da jeg var innimari furnuftig med penger, da disse tingene betydde så mye for meg at jeg husker dem i dag. Jeg dro på sykkeltur til Stranda Camping opptil flere ganger, og slo også til med en sykkeltur helt opp til Hunderfossen hvor Gunn, Mari og jeg lå i telt. Dette var tydeligvis også tida før jeg ble skikkelig lat. Det slår meg nå at jeg var et mye bedre menneske før....

2. 5 ting på å-gjøre-lista mi i dag: Dusje, vaske opp, rydde litt, pakke til turen til Dovrefjell i mårra (jeg skal møte folkehøyskolejentene mine igjen!!) og sove slik at jeg komme meg opp til tidligvakt i mårra.

3. Snacks jeg liker: Uff...nesten alt.. Greit nok å være altetende, men det siste året har vist seg å være det året da kroppen min forandra seg slik at jeg også legger på meg.. Så ca hver dag har jeg en plan om å spise litt mindre godteri framover.

4. Ting jeg ville gjøre dersom jeg var milliardær: Kjøpt noe a la den her: http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=13789086&sid=xz10cbaM6p-b450105&WT.svl=Link
Tatt meg mange fredager fri + noen ekstra ferieuker hvert år.
Leid inn en snekker så mamma og pappa kunne fått alle listene sine på plass + at han kunne ordne på flere ting der hvis de ville.
Skulle sikkert ha donert mye av det, men tror jeg får ta det litt som det kommer ...

5. Steder jeg har bodd: Moelv, Br dal, Hamar, Skjeberg, Oslo (Ullevål, St Hanshaugen og Majorstua)

Så nå tenker jeg dere har kosa dere skikkelig med lesestoffet her!

PS! Hvis det er skrivefeil i overskrifta, er det fordi jeg har helt gitt opp å skrive ord nr 2 riktig.

Ingen kommentarer: