søndag 22. mars 2009

Nyhet til soverommet

Da har det endelig kommet opp litt pynt på veggen på soveromet også.
Jg bestilte en wallsticker fra Danmark og jeg har sjelden gleda meg mer til å åpne postkassa enn da den skulle komme. Da den ble henta venta jeg tålmodig på at Andreas skulle komme hjem fra jobb slik at jeg skulle unngå å prøve å klare alt selv, gjøre noe feil og ende opp med å bli forbanna sint.
Noe av planen gikk bra. Andreas hjalp meg, og alt så lovende ut helt til vi skulle dra av det siste laget og bare blomsten skulle henge igjen på veggen. Da skulle det vise seg at den absolutt ikke hadde tenkt å henge fast. Så det som skulle være et såkalt "veggklistemerke", måtte jeg sette igang å lime på veggen. Om jeg ikke ble forbanna sint, ble jeg ihvertfall veldig irritert. Men den skulle opp - om jeg så skulle stå der å lime på veggen en måned framover. Og som dere ser: her er den og den sitter fast. Den sitter nok så godt fast at veggen vil bli ødelagt om jeg tar den ned, men heldigis er den ingen huseier som vil bli sint på meg for det:)

Ingen kommentarer: