torsdag 10. mars 2011

H & M Home

Jeg har aldri klart å forstå hvorfor det er så viktig for så mange å være førstemann til å se en film, spille et spill eller skaffe seg det nyeste av et eller anna. Man får da sett eller kjøpt det uansett om man ikke er først! Men i dag var det min tur til å bare måtte være tilstede første dagen. I dag åpnet nemlig H & M Home sin første butikk i Norge! Jeg har aldri vært i nettbutikken, men jeg har en stor andel H & M klær og bruker nok av tid i interiørbutikker, så en blanding av dette måtte da bare bli bra!

Jeg har gleda meg i hele dag til jeg ble ferdig på jobb slik at jeg kunne se butikken, og endelig sto jeg utenfor den nyåpna butikken i Bogstadveien. En stor, ny butikk i mange etasjer, og Home avdelingen var å finne helt øverst. Jeg tok rullatrappa opp og forventningene steg - dette er ikke bare den første Home butikken i Norge, det er også den 7. i verden og den skulle ha et litt spesielt og nytt shoppingsystem. Her skulle det kun være utstillinger i butikken, og dersom man vil ha noe, tar man en magnet med bilde av tingen, fester på en magnettavle, leverer tavla, får varene og betaler.

Endelig kom jeg opp -jeg gikk først igennom en designavdeling for klær og alt så lovende ut - helt jeg jeg kom inn i interiøravdelingen. For det var jammen stusslige greier. Noen få utvlagte, ganske stusslige ting sto framme, og etter å ha gått et par runder tenkter jeg: "Det må da være noe her jeg vil ha?!?" Men nei - det var faktisk ikke det...

Det var veldig lett å gå tomhendt ut igjen, men jeg har vanskelig for å tro at den butikken ikke skal passe meg. Så det tar nok ikke så lang tid før jeg gir den en ny sjanse!


2 kommentarer:

Marianne sa...

Så bra at det har kommet en slik butikk. Synd du ikke fant noe der da. Må nok ta turen dit ved neste Oslo tur.

Hilde sa...

Ja, det er jo verdt å ta turen innom ihvertfall! Og det var jo fine ting der, men utvalget var minimalt. Men ta turen innom selv:)