søndag 8. januar 2012

Noen nyheter på soverommet

Til jul fikk vi nye nattlamper, og for å sette opp dem måtte det flere forandringer til på soverommet. Veggen de skulle opp på var blitt ganske stygg, så i helga er den blitt malt på nytt. Det var egentlig litt nedtur, for jeg tviler på at noen kan se at jeg har gjort det. Fargen er nesten helt lik den som var fra før, og det var ikke meninga... Det tok meg ca en time å male to strøk og malinga kosta bare 100 kr, så jeg burde vel egentlig bare kjøpt ny, men sånt har ikke jeg tid til. Jeg hadde sett for meg at lampene skulle opp i dag, og da måtte det bli sånn. Veggen er ihvertfall ikke så klar lilla som den engang var, så jeg er ihvertfall litt mer fornøyd enn jeg var.

De samme bildene er oppe på den samme veggen, men de er satt opp litt annerledes. Bildene er fortsatt fra forskjellige reiser Andreas og jeg har hatt sammen, og nå er de satt opp slik at vi kan reise mer og få opp enda flere bilder.
Nye natlamper i gave fra bestemor og bestefar. Fine!!
Skapene er oppe og står igjen, og det betyr at vi kan begynne å bruke dem igjen. Jeg er veldig fornøyd med at de er plassert slik at jeg ikke får lyset fra vinduet i øynene når jeg sover, og senga er nesten blitt et lite rom i rommet.
Mest av alt er jeg glad for at jeg kom på at teppet jeg kjøpte midt i ørkenen i Egypt kan dekke baksida av skapene. Jeg tenkte lenge at jeg skulle kjøpe stoff eller tapet, men ingenting er bedre enn å både bruke noe jeg har fra før, og som jeg i itillegg aldri har syntes har kommet til sin rett. Men det gjør det her!
Her kan jeg sove godt!

Ingen kommentarer: