lørdag 11. februar 2012

10 poeng går til: Søstrene Grene!

Ganske lenge har jeg vært på leiting etter en ting som ikke har sett ut til å finnes; En liten, lett og fin vannflaske - som ikke har barnemotiv eller er en sportsflaske.

Jeg har virkelig sett etter overalt hvor det har kunne vært en mulighet for å finne en, men det alltid noe som ikke er bra nok. Det finnes fine, store (0,5 l er stor) flasker i glass (og dermed tung) og det finnes flasker i riktig størrelse og materiale, men det er alltid barnemotiv på dem.

Det nærmste jeg har kommet det jeg leter etter er VOSS vannet sin minste flaske, men den er ikke laget for å holde i evigheter.

Rart egentlig, jeg kan da ikke være den eneste som vil ha en sånn flaske; en som bitteliten, fin flaske som alltid kan ligge i veska?

Men i går fant jeg en som passa inn i mine krav, og dermed går 10 poeng til Søstrene Grene! En søt, liten, turkis flaske i aluminium og som kun rommer 2 dl. At den kosta 26 kr var jo heller ikke noe minus.

Ingen kommentarer: