søndag 19. februar 2012

Fastelaven

I dag er det fastelaven, og bortsett fra at man spiser boller med krem, sier ikke denne dagen meg så mye. Man skulle tro at det hadde noe med faste å gjøre - at man enten skal faste før eller etter disse bollene, men jeg har til gode å høre om noen som virkelig har gjort det. Men det er ikke meg i mot å markere ting man ikke veit noe om, så lenge man er fornøyd sjøl.

Jeg er ikke akkurat veldig flink når det kommer til gjærbakst, og det var utsolgt for kremfløte på Rema i går, så jeg fant ingen gode grunner for at jeg skulle bake boller til bare Andreas og meg. Men litt markering av denne dagen vi ikke veit hva er skal vi ha. Derfor sto det nye blomster, kaffe og kokosboller på bordet vårt i dag.

(Og i det jeg sier at Andreas også må ta en bolle, sier han at han egentlig ikke liker sånne - men det er ikke noe problem her i familien)

Ingen kommentarer: