onsdag 2. mai 2012

Skitur i sommertider

Vi har hatt langfri, og samme helga som det for første gang i år føles ut som sommer i Norge, kan det kanskje være vanskelig å forestille seg hva vi har gjort. For vi har nemlig vært i Oppdal og stått på ski!

Og det som er enda mer spesielt, er at jeg syntes det var så morsomt at jeg helst skulle ha vært der noen dager til! Man kan begynne å lure på hva som skjer med meg; først er jeg skikkelig opptatt av bilen vår, deretter synes jeg det er flott å gå på ski på sommeren. Tydelig at det er mulig å forandre seg i løpet av livet!

Grunnen til at vi tok turen til Oppdal på denne tida av året, var egentlig for å feire min svigerfars 60 årsdag, men her på bloggen legger jeg fokus mot snø og ski delen. Dette var andre gang jeg gikk på fjellski, og etter å ha vært ca 15 minutter på ski, mener jeg at jeg sa noen sånt som "Jeg hater fjellski!", og jeg kunne virkelig ikke se en eneste god grunn til å velge denne typen ski. Etter en stund ble jeg bedre vant, og etter et par (kanksje ikke så lange) turer, ser jeg nytten av å skaffe meg et par nye ski. Jeg er tydeligvis hent utafor sesongen for øyeblikket, men da har jeg da ihvertfall noe å tenke på en stund framover.  





Men her i Oslo er det full sommer om dagen, så vi får la helgas skiglede ligge å hvile seg noen måneder.

Ingen kommentarer: