mandag 20. august 2007

Spørsmål med svar i bilder

Mirakel foreslo at jeg kunne svare på noen spørsmål via bilder, og nå som jeg begynner å føle at jeg er blitt en erfaren blogger, henger jeg meg selvsagt på! Jeg synes jo også sånne ting er skikkelig gøy!

1: Hva leser du akkurat nå?

Jeg er vel ikke akkurat kjent for å være en litterær person, så jeg leser selvsagt bare en avis. Men gleden er stor, da vi nettopp har begynt å abonnenere på "Aften" igjen! Jeg blir like glad hver gang jeg ser at det ligger en ny avis rett utenfor døra. Litt sånn roomservice egentlig. Nå skal de sant sies at jeg aldri har tatt meg råd til roomservice, men det skjønte dere kanskje?

2: Hvilken farge har du på tannbørsten din?

Den har faktisk ganske spreke, fine farger, men siden jeg hadde en sånn tannbørste som klikka hver gang jeg pussa for hardt sist gang, har jeg tatt igjen for det nå. Og det synes på busta... Så selv om fargene er fine, er det vel på tide å bytte ut...

3. Ta et bilde ut av stuevinduet ditt

Jeg valgte å bruke bildet som var av den uklare varianten, men som derimot hadde finest lys. Slik kan dere se den flotte utsikten på nabotakene, men dere kan ikke se at jeg har klart å tatt livet av de ganske så nyinnkjøpte lilla blomstene mine. Det viser seg at fingrene mine bare er lysegrønne....
4. Ser du bunne av skittentøyskurven din?

Hmmm....jeg ser vel ærlig talt nesten ikke skittentøyskurven i det hele tatt... Detta ble nesten pinlig...men det skal sies at bildet er hentet fra boden.
5. Ta et bilde av noe du nylig har kjøpt deg

Selv om jeg ikke har fått meg noen stilling som kunst og håndverklærer enda, ser jeg ingen grunn til å ikke fortsette å kjøpe en rekke fargerike skjærf.
6. Hvordan ser sengen din ut akkurat nå?
Siden vår toroms ikke innholder soverom, er senga vår forvandlet til en vakker sofa på dagtid. Her med både lat kjæreste og kanin.
7. Hvordan ser det ut inni kjøleskaet ditt?
Etter flere dager på stappfullt kjøleskap som førte til frossen mat innerst og lunket mat ytterst (det var 10 er marked på Ultra), har kjøleskapet endelig fått en normal mengde mat i forhold til størreslen.
8. Ta et bilde av kjæredyret/babyen din

Kanskje ingen overraskelse at det var et bilde av Ida her, som jeg anser som både kjæledyr og babyen min. Jeg har jo resonert meg fram til at fisken var pynt, så jeg har ikke dårlig samvittighet for at han ikke får være med her.

9.Ta et bilde av noe du misliker med der du bor

Bildet trenger kanskje en forklaring. Se på punktet midterst i bildet. Det er det dypeste punktet på badet. Sluken i dusjen derimot har et av de høyeste. Det byr på problemer hver gang det kommer vann fra dusjen. Å legge fra seg noe helst på gulvet mens man tar en dusj, er man andre ord noe av det dummeste man kan gjøre i denne leiligheten.

10. Ta et bilde av noe du liker spesilet godt der du bor


Det var vel kanskje her jeg burde ha satt inn et bilde av fisken, men jeg velger allikevel hyllene på kjøkkenet. Mange forskjellig glasskrukker (både gamle og nye) øverst og kurver nederst. Jeg vil si meg temmelig fornøyd med denne måten å oppbevare maten. Mulig jeg er materialistik når jeg velger dette som noe bra med leiligheten framfor fisken (eller kanskje til og med Andreas eller Ida), men jeg vil kalle det et uttrykk jeg finner på nå, sjarmerende materialistisk. Det er materialistik på en bra måte, så da er det greit. Itillegg føler jeg det blir noe klissete å ha et bilde av Andreas her - (selv om han selvsagt er en veldig bra ting med leiligheta:)

Siden Stine nettopp har fått ny blogg, kan jo du svare på det samme.


















1 kommentar:

mirakel sa...

Så flink du er! :) Jeg elska vinduet ditt, jeg.. helt perfekt å røyke ut av. Og jeg er imponert enten blomstene er døde eller friske. Blomster er det lell. ;)