onsdag 28. januar 2009

Bilde "utfordring"

Camilla mente jeg kunne ta denne "utfordringen", og jeg synes jo det er veldig artig med sånne ting.

Oppgaven er som følger:
- Gå til mappen Mine Bilder (evt Bilder for de med OS X eller din egen personlige bildemappe)
- Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen
- Vis bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet
- Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen
- Link til dem, og la de vite at de er utfordret


Jeg er litt usikker på om mamma blir sånn kjempeglad for at jeg legger ut dette, men den sjansen får jeg ta. Dette er altså min kjære mamma som er på overnattingsbesøk hos oss i november. Vi har nettopp vært i Oslo Spektrum og sett "Grease" - som var utrolig bra, selv om jeg var dritirritert over at vakta tok min ikke engang-åpna-brusflaske ved inngangen. (ja, jeg sendte en klage, men Oslo-Spekrum-mannen mente at det var et serveringsted, og at de derfor hadde rett til å ta drikke fra meg)
Siden Ann Helen og Kenth-Uno fikk sovesafen i stua, fant mamma seg et gjesterom på kjøkkenet.
Jeg skulle gjerne ha sendt denne "utfordringen" til 6 andre, men nå har det seg slik at jeg ikke følger så altfor mange blogger - og denne har allerede vært innom flere av dem. Men hos "Mirakel" har jeg ikke sett den, så hvis du vil kan du finne ditt bilde nr 6.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei, Hilde-mor! :)
Stemmer at jeg ikke har tatt denne, men jeg har hatt lyst - så tusen takk for utfordringen. Skal ta det så snart jeg har mulighet.

Klem klem