søndag 4. januar 2009

Viktige nyheter

I fjor vinter kom jeg til å kjøpe mitt første Se og Hør. Når det først var gjort, er det selvfølgelig blitt flere av dem... Nå senest det som kom ut 29. desember - den der med Guro som støtter kjærstens kamp mot angsten. Jeg var jo ivrig seer av "Jakten på kjærligheten" og blir liksom ikke lei av å lese om dem heller. Men det var ikke det som gjorde mest inntrykk på meg denne gangen. Jeg ser meg faktisk nødt til å dele det med dere:

- Adam Schølberg (fra Homsepratuljen) sender flørtete meldinger når han har drukket rødvin

- Charlotte Thorsvedt er blitt venn på Harald Eia

- Davy Wathne trenger ikke så mye søvn

- Jon Hartvig Børrestad liker å gå på fest i friukene sine

1 kommentar:

Camilla sa...

Ja, hva skulle vi gjort om vi ike visste detta? :P