tirsdag 11. august 2009

Jeg ombestemmer meg...

...for jeg tror ikke jeg var helt klar til å trene denne gangen heller. Jeg er på dag to i uke to, og andre dag med dårlig samvittighet fordi jeg ikke har jogga. Jeg innså i sta at det gidder jeg bare ikke. Sitte her å ha dårlig samvittighet istedenfor å nyte at jeg slapper av? Det minner meg altfor mye om den dårlige sida av å være student og om et tidligere SATSmedlemskap. Nei - livet er for kort til å ha dårlig samvittighet for sånne ting...

Jeg må vel bare innse nok en gang at trening er like lite min greie som bil, dataspill, fotball, lengdehopp, høydehopp, spydkasting og fantasylitteratur.

2 kommentarer:

Monica Borgedal sa...

:) Men da har du da prøvd iallefall. Kommet lenger med egentrening enn jeg noen gang har hatt vilje og ork til. Syns du skal være fornøyd med forsøket jeg, og nyte det du liker å gjøre i stedetfor. :)

Hilde sa...

Helt enig at det er en mye bedre ide å gjøre ting man liker!!