tirsdag 4. august 2009

Treningstips 2

Andre joggerunde og jeg har lært enda en ny ting for å gjøre treningsøkta bedre.

- Sørge for at ingenting kan irritere meg under økta!

Jeg blir automatisk litt sur når jeg skal trene og jeg får en helt utrolig evne for å finne gode grunne til at dette er no' drit. Jeg har ikke tall på alle stedene jeg har merka at "her gjør det egentlig litt vondt - tror ikke jeg kan trene sånn lenger". Da jeg såvidt jogga i vår, hadde jeg en vanvittig irritende rumpetaske med vann, som gjorde at jeg valgte å gå for å unngå at det hoppa slik opp og ned.
I går skulle jeg egentlig ha vært på do før jeg stakk ut, og i dag var det brillene mine. "Jævla drittbriller som hele tida skal ski nedover nesa!!" Og da jeg tok dem av så jeg første innimari dårlig, og for det andre ble jeg nesten svimmel av hvordan blikket mitt fokuserte uten. Så jeg begynenr å lære: fjern alle irritasjonsmomenter forhånd!!

Ingen kommentarer: