søndag 10. januar 2010

Aldri nok Silva

Siden jeg nettopp viste fram ting det går an å lage av Silva, fikk jeg igjen lyst til å vise fram Silva. Så dette er da tre bilder av ting Silva har gjort den siste uka.

Silva er fast bestemt på hvor hun skal ligge i senga - og bryr seg svært lite om at vi har tenkt å skifte sengetøy.

Silva på slanker'n etter juleferien så her koser hun seg med stangselleri. Merk at hun faktisk spiste stangsellerien. Hvis du lurer på hvordan man kan få en hund til å spise det, er trikset å spise den selv først og deretter late som hun får mulighet til å stjele den fra deg. Da blir det meste godt!

Også skituren vår da. Jeg fikk kjøpt meg nye ski, så da var vi jo på skitur forrige søndag. Litt mer trening nå, så kan jeg kanskje holde Silva på skitur jeg og!

Ingen kommentarer: