søndag 31. januar 2010

Brudd på nyttårsløfte

Henging på internett var en av tinga jeg skulle ofre for lesetid, men i kveld har det visst blitt en del tulletid på nett allikevel. Jeg så blandt annet igjennom noe av bloggen min, og jeg sjekket hva nyttårsløftene mine var. Et sted der står det "...skal jeg slutte å kjøpe tull, inkl til Silva." Med en gang jeg så det nå tenkte jeg "har jeg virkelig sagt det? det kan jeg nesten ikke huske..." For jeg visste jo at det var tull å kjøpe et nytt kobbel til Silva i dag. Jeg visste jo at hun heller ikke trengte halsbåndet jeg kjøpte for en uke siden (og jeg trengte vel ærlig talt ikke 2 nye vesker, en lue og en genser jeg heller..) Men som jeg sa til Silva i dag jeg tok på henne hennes nye hvite halsbånd med sånne "diamant"nagler og machende hvite lærkobbel: "Det nytter ikke med ett hverdagsbånd når du er byhund" Hun må jo pynte seg litte eksta når vi tar lufteturen i Frognerparken isteden for rundt her. At hun kunne ha pynta seg med det limegrønne pyntebåndet + machende kobbel (som kosta 1000 kr!) eller det andre hvite med palastinaskjerf som vi kjøpte på Harrods hadde vel ikke så mye å si. Ikke at hun har10 andre skjerf heller - som i dag fikk sin egen kurv.

Så jeg har tydeligvis brudd et nyttårsløfte her - men til gjengjeld fått masse nye fine ting istedet!

Ingen kommentarer: