mandag 14. juni 2010

Utdrikningslag

Nok en bra helg er unnagjort, og denne helga ble brukt til å drikke ut Mari som gifter seg om to uker. Så da fikk jeg endelig møte jentene mine fra folkehøyskolen igjen også! Det er alltid koselig:)
Helga ble tilbrakt i sommerhuset til Mari ved Fredrikstad, og vi kom ned allerede på fredagen. Da var det fest, før lørdagen kom og vi dro til lydstudio og spilte inn noen sanger. Da vi kom til rebusløpet på ettermiddagen var jeg helt slått ut av at jeg selvfølgelig hadde klart å bli syk i tillegg til å knapt ha sovet. Så jeg måtte tilbringe tida til å sove mens de andre hadde rebusløp...:( Men jeg klarte da å få delta igjen på kvelden. Det var ihvertfall en veldig bra helg igjen - til tross for en uventa forkjølelse som satte meg litt ut. Jeg ble tydeligvis sliten av helga, før fem over halv ti i dag tidlig ringte styreren min og lurte på hvor jeg var. Så der kom mitt livs første store forsovelse! Så satser på å klare å komme meg på jobb til rett tid i morgen!



Vi mangler Åse, men ellers er vi hele gjengen!

Ingen kommentarer: