lørdag 21. august 2010

Tekninsk problem

Jeg hører på radio og mp3 på telefonen nesten hver eneste dag, men for noen uker siden slutta radioen å virke. Jeg skulle løpe etter bussen, og pluselig forsvant lyden. Jeg har prøvd alt jeg kunne tenke meg for å få den i orden igjen. Det er forsåvidt ikke så mye, for det er ikke så mange knapper jeg kan trykke på. Men jeg har ihvertfall prøve å skifte kanaler og skrudd av og på mange ganger. Andreas har også fått tatt en titt, men ingen av oss har funnet ut av det. Siden telefonen er kjøpt på nett er det litt styr å begynne å sende inn igjen og bla bla - og spesielt hvis det viser seg at det ikke er ødelagt en gang, men at jeg bare hadde kommet borte i knapp. Så i går tok jeg turen innen telekiosken på oslo city for å spørre om de ikke kunne hjelpe meg. Den hyggelige fyren ville gjerne gjøre det, men kunne ikke uten headsetet, så han ba meg komme tilbake. I dag dro jeg tilbake - med headset. Han plugga inn headsetet, leita fram der man finner radioen, trykka på play, tok headsetet opp mot øret og sa "Den virker nå". Hæ?!?!
"Du må trykke på play" sa han. Selvfølgelig har jeg trykka på play!! Den radioen har ikke virka på ca tre uker, og jeg har prøvd på nytt og på nytt nesten hver tredje dag siden da. Og når butikkenmanne gjør det samme som meg, bare virker den..?? Men, men... den virker jo nå da - og det var jo det som var poenget

Ingen kommentarer: