onsdag 29. september 2010

Sko til meg?

Mine gore-tex "joggesko" trekker inn vann, og jeg trenger nye. Derfor var jeg på en liten runde i Bogstadveien i dag for å se om jeg kunne finne noen jeg likte. Inne på G-sport skjer dette:

Jeg titter i kundeavisa og ser et par sko som jeg ikke kan finne i butikken og går bort til en dame som jobber der.

Jeg: "Har dere Helly Hansen skoene i lær som er annonsert til 499?"
Hun: "Hmm...? I lær? Jeg må se i kundeavisa.."
Jeg: "Ja, de er det jeg mener"
Hun: "De? Men de er til voksne."
Jeg: "Ja?!?!?"

Det var ihvertfall ikke igjen flere av dem, og jeg går ut av butikken og lurer på
1: Ser jeg ut som et barn?
2: Hvorfor ser det ut som jeg skal kjøpe noe til barn mer enn meg selv?

2 kommentarer:

Monica B sa...

Du husker hva du sa på søndag? Da var du så glad for at du så yngre ut enn det du egentlig er. ;) Men du ser ikke ut som et barn da! Frekt!

Hilde sa...

Eller om jeg var i en alder hvor hun mente at jeg burde da ha barn hjemme som trengte sko mer enn meg...