tirsdag 28. september 2010

My sentence of fame

For en tid tilbake nevnte jeg at Andreas og jeg fant en hund som viste seg å tilhøre en savna person. I går var det en lang sak på Dagbladet.no, og selv om saken egentlig bare er tragisk, har jeg ikke unngått å se gleden av at Andreas og jeg på sett og vis var nevt i teksten. Ikke med navn, men vi var nevt. Og siden jeg for noen år tilbake var veldig opptatt av å havne i media på en eller annen måte, føler jeg at jeg nesten må dele setningen med dere her.

So this is my sentece of fame:

"To forbipasserende forteller at de gikk forbi her for en time siden, og at hunden hadde stått der også da"
Fra Dagbladet.no 27. sept 2010

2 kommentarer:

LivAnita :) sa...

Selvfølgelig må denne hendelsen trekkes frem, Hilde! Sammen med Hotel Cæsar karrieren din kan dette være en viktig brikke i fremtidens kjendistilværelse :) Godt jobba!

Hilde sa...

Ja, jeg føler virkelig jeg er inne på et riktig spor igjen nå!