søndag 12. desember 2010

Dårlig student

Jeg er og blir en dårlig student. Jeg har virkelig lest altfor lite gjennom året, og jeg har hele tiden sett for meg en skikkelig innspurt nå på tampen. Men skjer det? Neida! Jeg liker fortsatt å gjøre alt mulig annet så mye bedre enn å lese. Så i dag har jeg bl a vært en tur i skogen med Silva:

Litt frisk luft (bortsett fra at luftkvaliteten er så dårlig om dagen at barna våre ikke får lov å sove ute) skader vel ikke lesinga, men det er alt det andre. Egentlig veit jeg ikke helt hva jeg bedriver tida med, TVen har jo vært avslått nesten hele helga, og facebook er faktisk brukt svært lite. Men jeg kan si helt sikkert at lesing blir det ikke mye av. Den dårlige samvittigheten for alt jeg ikke gjør er jo tilstede HELE tida, men det finnes en ting her som er bra. Jeg har resten av kvelden og TO dager igjen med dårlig samvittighet og ekle nerver. Deretter 8 timer med lite moro på onsdagen - og så er jeg ferdig! FERDIG! Ihvertfall i denne omgang. En åtte måneders pause kunne ikke ha passa meg bedre nå.

Så konklusjonen er: To dager igjen som dårlig student! (Så vær så snill; la meg stå!)

Ingen kommentarer: