onsdag 15. desember 2010

Eksamen er over - tralalalala!!

Eksamen er over, over, over, OVER!! Jeg har tatt den og hvis oppgava er god nok til at jeg har stått, trenger jeg ikke tenke pensum for pensum sin del før august i neste år. Og den lykkefølelsen det gir er større enn jeg hadde forestilt meg. Følelsen av å bare slippe alt jeg har tviholdt så hardt på den siste tida, er fantastisk! Nå er det er bare jul og kos, og det at jeg har seks arbeidsdager igjen før ferien har ingenting å si. I mine øyne har jeg ferie nå - jeg må bare innom jobb en god del timer først.

Jeg skal selvfølgelig ikke gjøre noe forsøk på å glemme det jeg har lært, først og fremst har jeg jo prøvd å lære meg ting for å gjøre en bedre jobb (og for å få noen papirer på at jeg faktisk har gjort dette). Men nå holder det med det som sitter igjen - framover vil alt jeg leser kun være rettet mot jobben min. Og til tross for masse eksamensstress idet siste, synes jeg jo at dette året har veldig lærerikt og jeg har blitt kjent med noen veldig hyggelige mennesker.

Men nå er det en ting som gjelder: fritid, fritid, fritid!!

Ingen kommentarer: