lørdag 12. februar 2011

Bestaatt!!

Siden vi skulle reise til Ghana lordag for to uker siden, har jeg ikke faatt laget noe innlegg om det som skjedde fredagskvelden for vi dro. I nesten tre uker paa overtid fikk jeg endelig bekrefta det jeg brukte hele 2010 paa: jeg har bestaatt smaabarnspedagogikk!! Jeg er derfor en lykkelig eier av 30 studiepoeng til:) Eksamensresultatet var ogsaa saa bra som jeg hadde haapet paa (nei - ingen A, men ikke saa langt unna:p), saa det var ihvertfall med glede jeg tok ferien min.

Naa er derimot ferien over hvert oyeblikk. Vi skal snart sjekke ut av hotellet i Accra, men siden flyet gaar i kveld, har vi en ganske lang ventedag igjen. Men den tenkte jeg at skulle brukes til aa shoppe det som ikke er shoppet til naa - og saant liker vi!

Sees i Norge!

2 kommentarer:

Stine sa...

Gratulerer så masse! Bra jobba Hilde! :0)

Hilde sa...

Takk:)