lørdag 26. mars 2011

En liten tur på Vestkanttorget

Det er blitt økonomiske endringer i heimen som har gjort at all tulleshopping som det før har vært ganske mye av fra og med nå må kuttes så godt som helt ut. Men gamle vaner er tydeligvis veldig vanskelig å vende, og selv om kjemper mot kjøpelysten hele tida skjer det plutselig en glipp. I dag kom glippen på bruktmarkedet på Vestkanttorget, og selv om det her ikke egentlig var lov, er det veldig vankelig å angre også. For se hva jeg fant!!

Et veldig søtt, lite og praktsik syskin
Mine gamle var to stygge IKEA plastikbokser som måtte gjemmes bort, men nå kan syskrinet få plass i stua istedet. Ikke bare var det et syskin - det innholdt også en god del sysaker, som nåler, tråder, knapper og kritt. Med tiden kommer jeg nok til å trekke om nålputene på toppen.

Kjøkkenvekt
Denne her var jo bare utrolig fin, og den virker også. Den er så perfekt at det ser ut som den er ny og produsert for å se gammel ut, men den er den altså ikke.
Så jeg er glad og mer enn fornøyd, selv om det var et lite skjær i den økonomiske delen. Men fra og med i dag skal jeg ihvertfall være så godt som shoppingfri! (så får vi se da...hvordan det går...haha!)

Ingen kommentarer: